استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سپاهان با شکست دو بر يک برابر داماش گيلان از کورس قهرماني در فصل جاري ليگ برتر جا ماند. آبي‌پوشان پايتخت در صورت پيروزي برابر فولاد خوزستان يک هفته پيش از پايان فصل، قهرماني خود را جشن خواهند گرفت.


 از هفته‌ سي‌وسوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران تيم داماش با يک بازي دور از انتظار مهمان مدعي خود را شکست داد. دو گل داماش را مصطفي حاجتي و امين متوسل‌زاده در دقايق 21 و 40 براي داماش به ثمر رساندند. تک گل دقيقه 93 محمدرضا خلعتبري تنها از سنگيني شکست شاگردان زلاتکو کرانچار کاست.

به گزارش ايسنا، در نيمه نخست اين ديدار احسان حاج‌صفي و بولکو از سپاهان و محمد مختاري و بوبک کبه از داماش با کارت زرد داور جريمه شدند. در ادامه محمد مختاري از داماش با دريافت کارت زرد دوم در دقيقه 52 از سوي داور اخراج شد.

داماش با اين پيروزي 40 امتيازي شد و احتمال سقوط مستقيمش به دسته‌ اول را منتفي ساخت؛ هرچند اين تيم همچنان خطر حضور در پلي‌آف را حس خواهد کرد. سپاهان هم که با اميد زياد براي صدرنشيني در اين ديدار به ميدان آمده بود، همچنان 63 امتيازي باقي و چشم انتظار بازي استقلال و فولاد ماند.

استقلال تهران در صورت پيروزي برابر فولاد يک هفته پيش از پايان فصل قهرماني خود را جشن خواهد گرفت.

تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و گالاتاساراي با غلبه بر حريفان خود به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کردند.


 از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا 2 بازي به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين و حساس‌ترين بازي تيم فوتبال بارسلونا که بازي رفت را با نتيجه 2 بر صفر در سن‌سيرو مغلوب ميلان شده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ ميزبان روسونري بود که اين بازي در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.

به گزارش فارس، ليونل مسي خيلي زود و در دقيقه 5 با ضربه‌اي زيبا از روي خط محوطه جريمه دروازه ميلان را گشود تا بازي بيش از پيش حساس شود و بارسلونايي‌ها اميدوار به بازگشت نتيجه دور رفت باشند.

پس از اين گل بارسلونا بر شدت حملات خود افزود و در صحنه‌اي روي شوت اينيستا و با دفع ناقص آبياتي دروازه‌بان ميلان توپ به تيرک افقي دروازه برخورد کرد و در ادامه نيز ضربه سر مسي به پشت دروازه رفت و وارد دروازه نشد.

دقيقه 40 ليونل مسي باز هم گلزني کرد تا بارسا نتيجه دور رفت را جبران مند و 2 بر صفر پيش افتد. در نهايت نيز نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.

در نيمه دوم باز هم روي حملات بارسا داويد ويا با شوتي زيبا در دقيقه 55 بارسلونا را 3 بر صفر پيش انداخت. در دقيقه 90 نيز جوردي آلبا روي ضد حمله گل چهارم بارسلونا را زد تا تمام اميدهاي آث ميلان نقش بر آب شود و در نهايت بارسلونا با نتيجه 4 بر 2 در مجموع به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

در بازي ديگر نيز تيم فوتبال شالکه که در بازي رفت در خانه گالاتاساراي به نتيجه تساوي يک بر يک رسيده بود در بازي برگشت خود در آلمان توانست در دقيقه 18 توسط نئوستادتر به گل رسيده و يک بر صفر از حريف ترکيه‌اي خود پيش افتد.

اما در دقايق 37 و 42 آلتين توپ و ايلماز گالاتاساراي را 2 بر يک پيش انداختند و نيمه اول اين ديدار نيز با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 63 باستوس گل تساوي را براي شالکه به ثمر رساند تا بازي 2 بر 2 مساوي شودو در نهايت در دقيقه 95 گالا گل سوم را توسط بولوت به ثمر رساند تا بازي با همين نتيجه 3 بر 2 خاتمه به سود گالاتاساراي خاتمه يابد تا گالاتاساراي با نتيجه 4 بر 3 در مجموع دو ديدار به يک چهارم صعود کند.
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان